سامیار... عشق

چند عکس کودکانه

1391/1/31 2:45
نویسنده : یاسین-سحر
814 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس ها دلم رو آب کرده،حالا اگه ساعتها، برای ساختن و اصلاحشون وقت بگذارم بارم مثل لحظه  اول دلمو آب میکنه؛ واسه همینه که تا دیر وقت پاشون نشستم و به یه چشم به هم زدن گذشت . امروز سی و یکم فروردین(هجدهم اپریل) ساعت 0:30 . تو مثل یه فرشته کوچولوی واقعی خوابیدی... و با احتساب امروز دو ماه و چهارده روزه که به دنیا خوش اومدی

 

3

 

1

 

2

 

4

 

و این عکس که بد جوری دل منو برده

 

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سحر
31 فروردین 91 19:52
سلا پسر گلم سامیار عزیزم این عکسهایی که بابا گذاشته دل من رو هم برده هر چقدر بزرگ تر میشی شیرین تر میشی و خودت رو تو دل ما بیشتر جا می کنی عزیزم از ته دل دوستت دارم می بوسمت
مامان فلورا
2 اردیبهشت 91 15:29
من که خودم یک پا عاشقم ولی عاشقهاهم ......میتونند نظر ی بدهند پس لطفا" به صف بشین......قشنگترین .لطیفترین موجود ی که تا بحا ل به زندگی ما معنا داده در لحظهای متفاوت توسط دستهای عاشقی به تصویر کشیده شده واین عکسها نه تنها زیباست بلکه دارای طراحی خوبیهم هست...به افتخار هرچی عاشق....